Nye opplysingar om jenta frå Etiopia

Politiet seier til VG at dei no trur at mottakarar frå Noreg har betalt for å få den foreldrelause jenta Marta til Bergen.Politiet seier til VG at dei no trur at mottakarar frå Noreg har betalt for å få den foreldrelause jenta Marta til Bergen. 6. juni klokka 23:05, vart ei 10 år gamal jente frå Eteopia funne fysande og samankrope på den kalde brusteinen ved hjørnet av jernbanestasjonen i Bergen. Politiet vart varsla og rykte straks ut med barnevernsvakta. Til VG seier Politiet at dei har lagt ned store ressursar for å få ei oppklaring i saka, men har endå ikkje funne ei løysing. Dei antar at ho ikkje har reist med offentlige transportmiddel og har ingen observasjonar på at ho har hatt offentlig kommunikasjon. VG skriv at jenta sjølv har forklart at ho budde på gata i Ambo, og at ein mann skal ha tatt ho med til eit hus, der det budde andre barn, og at han vidare skal ha tatt ho med på ei reise med fly, buss og bil. Ho blei til slutt forlatt ved jernbanestasjonen i Bergen. Marta har no fått opphaldstillatelse og vert ivaretatt av ein fosterfamilie.